מתנות אישיות לאישה: רעיונות למסיבת רווקות

מתנות אישיות לאישה רעיונות למסיבת הרווקות

מתנות אישיות לאישה למסיבת הרווקות ולכל אירוע. עולם שלם של אפשרויות ממתנה אישית/זוגית ועד אופציה לשידרוג מסיבת הרווקות. הרי נרצה לשמח את הכלה ואפילו לקצת ״קיטור״ לפני היום הגדול, במאמר זה נציג מגוון רעיונות למתנות אישיות ויצירתיות, ביניהן אפליקציות לאימונים, ריטריט, ספר זיכרונות, לבוש סקסי ועוד.

אופציות למתנות אישיות למסיבת הרווקות

אפליקציה לאימונים משולבים

רכישת מנוי שנתי לאפליקציה שמשלבת כמה מקומות להתאמן בהם היא מתנה מעשית ובריאה. אפליקציה כמו MOVE בישראל מאפשרת גישה לאלפי מכוני כושר וסטודיוים שונים בעיר. היא מציעה שיעורים כמו יוגה, פילאטיס, ואימונים פונקציונליים. האפליקציה מאפשרת לה לגוון את האימונים ולשמור על שגרת כושר מגוונת ומהנה.

טווח המחירים משתנה לפי מספר האימונים: מנוי של 130 ש"ח לחודש מאפשר 5 אימונים, בעוד מנוי של 590 ש"ח לחודש מאפשר 25 אימונים. כך היא תוכל ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ולהתנסות בסוגי אימונים שונים.

לבוש סקסי (לנז'רי) Old But Gold מתנה שתמיד כייף לקבל

סט לנז'רי סקסי הוא תמיד רעיון טוב לכלות. אפשר לבחור בסט לבן וכלתי שמתאים במיוחד לאירוע. חנויות כמו "ליה לונדון", "אפרודיטה" ו"בורלסק" מציעות מגוון סטים יוקרתיים ואיכותיים.

ריטריט יום בלייק פארק טי אל וי

ריטריט יום בלייק פארק טי אל וי, בלב תל אביב, מציע חוויית רגיעה והתחדשות. הסדנה כוללת פעילויות שונות המיועדות לרגיעה ושחרור. אקרו יוגה וסאונד הילינג עם קולות וכלים להעמקת הרגיעה. סדנת נשימות ואמבטיית קרח שתמריץ את הגוף. התרגול בקבוצות קטנות ואינטימיות. מתנה מושלמת לגוף ולנפש לכלה ולחתן לפני החתונה ואפילו יכולה להיות אופציה למיני מסיבת רווקות באווירה שונה.

מתנות אישיות לאישה: ספר זיכרונות וברכות מהחברות

מתנה מלאה במשמעות, במיוחד כשהוא מוכן יחד עם כל החברות. כל חברה מביאה תמונות וזיכרונות מיוחדים ומוסיפה אותם לאלבום במהלך האירוע. כל אחת מדביקה את התמונות בעצמה ומוסיפה ברכה אישית מכל הלב. חשוב לכלול עמוד אחד עם ברכה לחתונה ותמונה מהחתן. הספר יהפוך למזכרת יקרה לזיכרונות המשותפים של הכלה וחברותיה.

שידרוג: להביא מצלמת סטילס למסיבת הרווקות ולהוסיף תמונות מהאירוע. 

מתנות אישיות לאישה רעיונות למסיבת הרווקות ספר זכרונות

מתנות אישיות לאישה לשדרוג מסיבת הרווקות: סדנה

אופציה נוספת למתנה אישית לאישה היא להזמין למסיבת הרווקות סדנה וכך לשדרג את האירוע. 

סדנה עם סקסולוגית: סדנה שבה סקסולוגית מקצועית מלמדת על תקשורת אינטימית, טיפים לשיפור חיי המין ומשחקי זוגות. הסדנה משלבת ידע מעשי והרבה הומור, מה שמבטיח ערב מעניין ומרתק.

סדנה עם דרגיסטית: סדנה שבה דרגיסטית מובילה מופע מרהיב של דראג, כולל תלבושות צבעוניות, איפור נוצץ והופעה מרשימה. בנוסף, ניתן לכלול סדנת איפור והלבשה שבה החברות ילמדו טיפים מקצועיים.

סדנת ריקודי בטן: סדנה שבה כל המשתתפות לומדות לרקוד ריקודי בטן בהנחיית מדריכה מקצועית. הסדנה כוללת לימוד צעדים בסיסיים, תנועות גוף והופעה קטנה של המשתתפות בסוף הערב. הסדנה מבטיחה הרבה כיף וצחוק

רעיונות למסיבת הרווקות רקדנית בטן

מתנות אישיות לאישה שהכלה יכולה לתת לחברות

אז נכון העיניין הוא סביב הכלה, אבל אסור לשכוח לתת צומת לב גם לנשים בחייה שמלוות אותה ולכן הנה מספר מתנות שהכלה יכולה לתת:

צמידי חברות בעיצוב אישי

צמידי חברות עם חריטה של שמות החברות או תאריכים חשובים הם מתנה נהדרת. ניתן להוסיף אלמנטים מיוחדים כמו תליונים או אבנים שמתאימים לאישיות של כל חברה. חנויות כמו "Pandora" ו-"Trollbeads" מציעות אפשרויות רבות לעיצוב אישי.

מסגרת תמונות דיגיטלית

מסגרת Nixplay Smart Digital Picture Frame מציעה תצוגת תמונות מתחלפות באיכות גבוהה, המאפשרת למלא אותה בזיכרונות משותפים מהחתונה, מסיבת הרווקות או רגעים אחרים של הכלה וחברותיה. ניתן למצוא ב KSP.

מארז עשה זאת בעצמך (DIY) להכנת תכשיטים

מי לא אוהבת תכשיטים? עולם האופנה תכשיטים טרנדים מנימליסטיים זאת המגמה, לקנות זה "קל" אנחנו מציעים לכם להזמין ערכה ולהתנסות יחד בהכנת תכשיטים שהם זכרונות קסומים מבילוי משותף. תכשיטים שבטוח תשמרו בקופסת הזכרונות שלכן מהיום המיוחד הזה.

מארז DIY להכנת תכשיטים מאפשר לכל חברה ליצור לעצמה תכשיט ייחודי שהיא תרכיב. המארז יכול לכלול חרוזים, תליונים, שרשראות וכלים ליצירה. ״הדסה סדנאת תכשיטים וחוויה״ מציעה ערכות עם מגוון רחב של חומרי יצירה.

מתנות לאישה רעיונות  עשה זאת בעצמך

איך בוחרים מתנות אישיות לאישה?

עם כל כך הרבה אפשרויות מה נבחר? מתנה אישית יכולה לשמח מאוד את האישה שתקבל אותה, בין אם היא הכלה או אחת החברות שמלוות אותה. נרצה לבחור בהתאם לאופי והצרכים שלה וננסה לדמיין כיצד מקבלת המתנה תגיב שהיא תקבל את המתנה.

קוראות יקרות מה המתנה המועדפת עליכן? נשמח שתשתפו בתגובות.

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *