קניון עזריאלי תל אביב: מרכז חוויות לכל המשפחה

‎⁨קניון עזריאלי תל אביב מרכז חוויות לכל המשפחה⁩

קניון עזריאלי תל אביב הוא הרבה יותר ממקום לקניות. מרכז שלם עם מגוון חנויות, מסעדות, פעילויות לילדים, סיילים לאורך השנה, ואפילו חדר כושר מהשורה הראשונה. מחפשים מקום שמכיל את כל מה שצריך – מבילוי משפחתי ועד פסק זמן אחרי יום עבודה – זאת הכתובת המושלמת. ולא משנה באיזה יום תגיעו, תמיד משהו קורה בו.

מסעדות ודוכני אוכל: מהמהירים ועד השף

אחרי סיבוב בקניון, בטוח תרצו לעצור למשהו טעים. מתחם האוכל בקניון מציע מגוון רחב של מסעדות ודוכנים שמתאימים לכל אחד. מסעדות שף כמו מוזס, עם המבורגרים ברמה גבוהה, מסעדות סושי, אוכל איטלקי, וגם מנות צמחוניות וטבעוניות. הכל פה.

טווח מחירים: מנות עיקריות בין 40-100 ₪, תלוי במסעדה וסוג המנה.

כשרות: יש מסעדות כשרות לצד כאלה שלא, כך שכולם מוצאים מה שמתאים להם.

למי שמעדיף נשנוש מהיר, יש דוכנים עם גלידות, מאפים, מיצים טבעיים וקינוחים מושחתים. לדוגמה, דוכן הגלידה "גלידריית אלדו" מציע מגוון טעמים מרעננים, ודוכן המיצים "Juice Up" עם מיצים טבעיים שיעשו לכם טוב אחרי סיבוב מתיש בקניון. אזור הישיבה מרווח ומזמין, מה שהופך אותו למקום מצוין לעצור, להתרענן ולהמשיך את היום בכיף.

‎⁨קניון עזריאלי תל אביב מרכז חוויות לכל המשפחה מתחם אוכל ⁩

קניון עזריאלי: חנויות מיוחדות וסיילים ששווה לחכות להם

אם קניות זה הקטע שלכם, קניון עזריאלי לא יאכזב. יש כאן את כל המותגים שאתם מחפשים – מחנויות אופנה בינלאומיות כמו זארה, H&M ונייקי, ועד למעצבים מקומיים וחנויות נישה ייחודיות. לא משנה מה אתם מחפשים – בגדים, כלי בית, גאדג'טים או פריטים שלא תמצאו בשום מקום אחר – תמצאו את זה כאן.

בנוסף, הקניון ידוע בימי סיילים ענקיים במהלך השנה כמו Black Friday, יום הרווקים וימי מכירות גדולים במיוחד בחגים כמו פסח, ראש השנה וחנוכה. בתקופות האלו, תמצאו הנחות מטורפות שיכולות להגיע עד 70% הנחה. אז אם אתם בעניין של לקנות בזול, כדאי לעקוב אחר ימי הסיילים ולקפוץ על ההזדמנויות.

חדר כושר וספא: לרענן את הגוף והנפש

מי שאוהב לשלב כושר בקצב החיים ימצא את מועדון הכושר המפואר של הולמס פלייס בקניון עזריאלי. חדר הכושר מציע ציוד מתקדם, בריכה מקורה, שיעורי סטודיו כמו יוגה, ספינינג ופילאטיס, וגם מתחם ספא למי שרוצה להירגע אחרי יום עמוס.

מחיר מנוי חודשי: 250-500 ₪, כניסה חד פעמית 80-100 ₪.

שעות פעילות: א'-ה' 06:00-23:00, שישי 06:00-19:00, שבת 08:00-19:00.

מתאים גם לאימון יומיומי וגם למי שמחפש פסק זמן של בריאות ורוגע אחרי שופינג או סידורים.

‎⁨⁨קניון עזריאלי תל אביב מרכז חוויות לכל המשפחה⁩ חדר כושר
 ⁩

פעילויות לילדים ואטרקציות משפחתיות

קניון עזריאלי הוא גם גן עדן למשפחות עם ילדים. משחקיית "פעלטון" שם הילדים יכולים לפרוק אנרגיה. עם מתקנים מהנים ובטוחים שמיועדים לילדים מגיל שנה ועד גיל 10.

מחיר כניסה: 40-50 ₪ לילד (הורה נכנס בחינם).

שעות פעילות: א'-ה' 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00, שבת סגור.

בנוסף למשחקייה, הקניון מציע במהלך החגים הפעלות מיוחדות לילדים כמו מופעים, סדנאות יצירה ותחנות משחק. זה מקום שבו ההורים יכולים לנשום לרגע והילדים יכולים ליהנות בצורה בטוחה ומהנה. יש גם קולנוע במתחם, כך שתמיד יש דרך לבלות זמן איכות משפחתי.

טיפולי יופי: כל מה שצריך כדי להתפנק

בקניון עזריאלי תמצאו מגוון שירותי טיפוח שיעזרו לכם להרגיש ולהיראות במיטבכם. לצד הסניף החדש של יוליה, שמציע מניקור, פדיקור, טיפולי פנים ועיצוב גבות. יש עוד כמה מכונים ומספרות שמומלץ להכיר. מספרת Tony & Guy ונייל סטודיו מתמחה במניקור ג'ל ועיצובים ייחודיים לציפורניים. אם אתם מחפשים מראה שזוף במהירות, קלאב שיזוף מספק שירותי שיזוף במיטות מתקדמות. עם כל כך הרבה אפשרויות, אתם יכולים לשלב יום קניות עם טיפוח אמיתי.

‎⁨⁨קניון עזריאלי תל אביב מרכז חוויות לכל המשפחה⁩ מניקור ⁩

קניון עזריאלי: פעילויות לכל המשפחה או רק לילדים

קולנוע "רב חן", שמציע מגוון רחב של סרטים – מהסרטים הכי חמים ועד להקרנות לילדים ולמשפחות. אחרי סיבוב בקניון, סרט ופופקורן יכולים להוות תוספת נחמדה וניצול זמן לפעילות לילדים.

מחירי כרטיסים: 40-50 ₪ לכרטיס רגיל, עם הנחות לסטודנטים ולכרטיסים מוזלים בימי שלישי.

שעות הקרנה: א'-ש', החל מ-10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.

במתחם המשחקים תמצאו גם משחקי לייזר טאג, שמספקים חוויה תחרותית ומהנה. מדובר במתחם חדיש עם אפשרות לשחק בקבוצות וליהנות מאקשן.

מחיר כניסה: 50-70 ₪ לאדם למשחק של כ-20 דקות.שעות פעילות: א'-ה' 12:00-22:00, שישי ושבת 10:00-23:00.

אירועים מיוחדים לאורך השנה בקניון עזריאלי 

קבוצת עזריאלי מארגנת אירועים שונים לאורך השנה, והופכת את הקניון למקום שתמיד קורה בו משהו. בחגים כמו פסח, ראש השנה וחנוכה יש מופעים לילדים, דוכנים של אמנים מקומיים וסדנאות יצירה. במהלך השנה מתקיימות תערוכות, תצוגות אופנה, ושוקי אוכל שמביאים לא רק קניות אלא גם תרבות וקולינריה. כל חג הופך לאירוע בקניון, עם פעילויות שמתאימות לכל המשפחה ויוצרות חוויות מיוחדות.

גישה נוחה לקניון מכל מקום – רכבת, אוטובוס או קורקינט

בלב תל אביב, ממש מעל תחנת הרכבת תל אביב השלום, מקום שקל מאוד להגיע אליו. לא משנה מאיפה אתם באים – הרכבת מורידה אתכם ממש בקניון. ובלי צורך לחפש חניה או להיתקע בפקקים של תל אביב. בנוסף, יש מסלולי אוטובוסים מרחבי העיר והסביבה שמובילים ישירות לקניון.

אם אתם מעדיפים רכב פרטי, הקניון מציע חניון עצום עם כ-3,500 מקומות חניה. וגם אם הגעתם על קורקינט חשמלי או אופניים, המסלולים המיוחדים יובילו אתכם היישר לדלת הקניון. גישה היא לא בעיה פה.

קניון עזריאלי – המקום שמכיל את הכל

מרכז חוויתי שמציע הכל במקום אחד. ממגוון חנויות שמכילות את כל המותגים, דרך מתחמי אוכל איכותיים ומפנקים. פעילויות לילדים וחדר כושר מרשים. הקניון נגיש, בין אם אתם מגיעים ברכבת, באוטובוס, ברכב פרטי או אפילו בקורקינט חשמלי. אין ספק שזהו יעד שמספק חוויה שלמה – לקניות, לבילוי משפחתי או לפסק זמן אישי.

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *